Poznajmy się!

Dzień dobry, Drogi czytelniku!

Na tym blogu chciałabym trochę z tobą zakoleżankować i  wspólnie odkrywać tajniki przyrody jak i podróży.
Może jednak okazać się to lekko skomplikowane, bo jak możesz widzieć to co ja nie będąc ze mną ? Wszystko zostanie przeze mnie udokumentowane i znajdzie się fotka w każdym wpisie, by móc zwizualizować to co piszę. Zrobię to jak najlepiej, byś został/została ze mną jak najdłużej.
 

Chciałbys/Chciałabyś mnie lepiej poznać ?

Nie ma problemu!

Jestem Ola i studiuję na II roku Pedagogikę Przedszkolną i Wczesnoszkolną, na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie.
Pochodzę z Działdowa. Jest to mała miejscowość,  w województwie Warmińsko – Mazurskim, w której aktualnie największą atrakcją jest McDonald’s i nowo powstały zalew, czy inaczej mówiąc zbiornik retencyjny.
 Moim ulubionym przedmiotem w szkole była geografia, historia, angielski, czy język polski.
 W Liceum, jak i na maturze rozszerzałam język polski i geografię – choć gdybym mogła cofnęłabym się w czasie i dobrałabym sobie więcej przedmiotów, którymi byłam zainteresowana.

Najbardziej czuję się zainteresowana książkami, podróżami oraz zwierzętami. I te dwie pierwsze bardzo lubię ze sobą łączyć. 

Mam dwa kotki, Mila i Kitka. Są bardzo śmieszne, są również moimi pierwszymi kotami w życiu, bo jednak zawsze wolałam pieski i króliczki i owe posiadałam.
I oto one:


To Mila ( siwa) i Kitka (ruda)

 


   To Mila i Pyza.


    

  To Bobek. 



A to Mela.

No więc poznałeś/poznałaś mnie już chyba lepiej, reszta wyjdzie w trakcie.

Pozdrawiam cieplutko. 


Komentarze

Popularne posty